Ouderportaal

 
Sinds juni 2023 zijn we overgestapt naar ouderportaal Jaamo. We hebben definitief afscheid genomen van plansysteem The Nanny en het ouderportaal Konnect. We zijn erg blij dat we nu álles in 1 app kunnen regelen. Zo wijzig je gemakkelijk je persoonlijke gegevens, kun je je kind afwezig melden, zie je het dagboek (tot 1 jaar), bekijk je alle nieuwe foto’s en kun je de medewerkers een bericht sturen. Zelfs de facturen hebben een plaats in de app gekregen. Zo houden we graag het overzicht.

Download de app!

Download de app in de Google Play store

Contact

Heb je vragen? Bekijk de meest gestelde vragen hieronder. Kom je er niet uit? We helpen je graag! Kies uit onderstaande woonplaats, toebehorend aan de opvanglocatie van jouw kind(eren), om meteen een mail te sturen.

Stuur een email aan planning voor Delft, Rijswijk en Pijnacker

Stuur een email aan planning voor De Lier

De planning voor alle locaties is telefonisch bereikbaar van
maandag t/m donderdag op 015 – 2120905

Meest gestelde vragen

Waar kan ik de Jaamo-app downloaden?

Je kunt de app downloaden via onderstaande link vanaf je tablet, smartphone, laptop of computer.

voor IOS-devices.

https://apps.apple.com/nl/app/jaamo-ouderapp/id1557845401

voor Android-devices.

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.jaamo.jaamoouderapp.jaamo_android_app&hl=nl&gl=US

Hoe activeer ik mijn account?

Stap 1: Ga naar  https://delangekeizer.jaamo.nl/.

Stap 2: Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’.

Stap 3: Vul het e-mailadres waarop je andere berichten van kinderopvang de Lange Keizer hebt ontvangen en druk op ‘Verzenden’.

Stap 4: Je ontvangt vervolgens een e-mail waarin je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Mocht je niks ontvangen hebben, vergeet dan je spam-map niet te bekijken.

Stap 5: Er opent een nieuwe webpagina waar je tweemaal je nieuwe wachtwoord invult.

Stap 6: Ga terug naar https://delangekeizer.jaamo.nl/ en log in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Stap 7: Veel succes met het gebruik van Jaamo.

Waar kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord vinden?

De gebruikersnaam van je account is je e-mailadres.

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten’ op het inlogscherm. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarin je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Mocht je niks ontvangen hebben, vergeet dan je spam-map niet te bekijken.

Hoe kan ik meldingen ontvangen op mijn telefoon?

Volg onderstaande stappen om je meldingen aan te zetten.

Stap 1: Klik rechtsboven op de pagina of app op je naam, en vervolgens op ‘Mijn profiel’.

Stap 2: Klik op ‘Profiel bijwerken’.

Stap 3: Onderaan de pagina kun je de push-notificaties voor nieuwe foto’s, verhaaltjes, berichten en communicatie aan- en uitzetten.

Stap 4: Klik op ‘Opslaan’. Je ontvangt nu meldingen.

Hoe zeg ik het contract op?

Bij het kopje ‘Docs & Financieel’ zie je ‘Contracten’ staan.
Je kunt deze contracten per kind opzeggen.

Ook kun je het contract daar ondertekenen, weigeren of downloaden.

 

Het ouderportaal openen

 
Open het ouderportaal