Ouderportaal

 
Sinds juni 2023 zijn we overgestapt naar ouderportaal Jaamo. We hebben definitief afscheid genomen van plansysteem The Nanny en het ouderportaal Konnect. We zijn erg blij dat we nu álles in 1 app kunnen regelen. Zo wijzig je gemakkelijk je persoonlijke gegevens, kun je je kind afwezig melden, zie je het dagboek (tot 1 jaar), bekijk je alle nieuwe foto’s en kun je de medewerkers een bericht sturen. Zelfs de facturen hebben een plaats in de app gekregen. Zo houden we graag het overzicht.

Download de app!

Download de app in de Google Play store

Contact

Heeft u vragen? Bekijk de meest gestelde vragen hieronder. Komt u er niet uit? We helpen graag! Kies uit onderstaande woonplaats, toebehorend aan de opvanglocatie van jouw kind(eren), om meteen een mail te sturen.

 

Stuur een email aan planning voor Delft, Rijswijk en Pijnacker

Stuur een email aan planning voor De Lier

De planning voor alle locaties is telefonisch bereikbaar van
maandag t/m donderdag op 015 – 2120905

 

Handige tips bij het gebruik van ouderportaal Jaamo.

–              Wij raden u aan om tussendoor de favoriete foto’s van uw kind te downloaden en op te slaan op uw telefoon. Als het opvangcontract stopt is het niet mogelijk om alle foto’s in een keer te downloaden.

–              (toekomstige) broertjes of zusjes kunt u ook aanmelden via ouderportaal Jamoo, alleen als deze nog niet bekend zijn in ons systeem.

–              Als u een andere opvangsoort wilt aanvragen voor uw kind kunt u dat het beste doen door ons een e-mail te sturen met de gegevens en wensen. U ziet hierboven welk e-mailadres bij welke regio hoort.

Meest gestelde vragen

Wat zijn de voorwaarden rondom Wildcards?

De Lange Keizer biedt elk geplaatst kind als service een wildcard tegoed aan om te gebruiken voor een gratis extra dag. Per opvangsoort ontvangt de ouder 2 wildcards per contractuele dag. Dit tegoed wordt naar rato berekend vanaf de start van het contract.

–              Bij opzegging of wijziging van het contract wordt het tegoed opnieuw naar rato berekend, onrechtmatig gebruikte tegoeden worden achteraf aan de ouder gefactureerd.

–              Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de tegoeden.

–              Naast de Wildcards ontvangen kinderen met een NSO jaarrond of schoolweken contract een studie/marge tegoed, dit tegoed kan alleen gebruikt worden op studiedagen van school.

–              Zowel de wildcards als het studie/marge tegoed zijn niet overdraagbaar aan andere kinderen of naar een andere opvangsoort.

–              Het tegoed is te gebruiken op basis van beschikbaarheid in de groep, extra dagen kunnen alleen aangevraagd worden via de Jaamo ouderapp.

–              Een extra aangevraagde (vakantie)dag kan geannuleerd worden tot 48 uur van tevoren. Alleen dan krijgen ouders geld terug, mits deze aanvraag is voldaan op factuur, tegoeden/wildcards worden nooit in geld terugbetaald. Als een dag geannuleerd wordt tussen 24 en 48 uur ontvangen ouders een tegoed, ook als er een factuur betaald is voor deze dag.

–              Vanwege de service die geboden wordt in de vorm van wildcards werkt de Lange Keizer niet met ruil- of afmeld-tegoed.

–              De wildcards kunnen alleen gebruikt worden voor de opvangsoort waar een actief lopend contract voor is.

–              Alle tegoeden zijn 1 kalenderjaar geldig en vervallen op 1 januari.

–              De Lange Keizer behoudt het recht om wildcards niet meer aan te bieden zonder overleg, dit omdat wij dit aanbieden als extra service.

Waar kan ik de Jaamo-app downloaden?

Je kunt de app downloaden via onderstaande link vanaf je tablet, smartphone, laptop of computer.

voor IOS-devices.

https://apps.apple.com/nl/app/jaamo-ouderapp/id1557845401

voor Android-devices.

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.jaamo.jaamoouderapp.jaamo_android_app&hl=nl&gl=US

Hoe activeer ik mijn account?

Stap 1: Ga naar  https://delangekeizer.jaamo.nl/.

Stap 2: Klik op ‘Wachtwoord vergeten?’.

Stap 3: Vul het e-mailadres waarop je andere berichten van kinderopvang de Lange Keizer hebt ontvangen en druk op ‘Verzenden’.

Stap 4: Je ontvangt vervolgens een e-mail waarin je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Mocht je niks ontvangen hebben, vergeet dan je spam-map niet te bekijken.

Stap 5: Er opent een nieuwe webpagina waar je tweemaal je nieuwe wachtwoord invult.

Stap 6: Ga terug naar https://delangekeizer.jaamo.nl/ en log in met je e-mailadres en je wachtwoord.

Stap 7: Veel succes met het gebruik van Jaamo.

Waar kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord vinden?

De gebruikersnaam van je account is je e-mailadres.

Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘wachtwoord vergeten’ op het inlogscherm. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarin je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Mocht je niks ontvangen hebben, vergeet dan je spam-map niet te bekijken.

Hoe kan ik meldingen ontvangen op mijn telefoon?

Volg onderstaande stappen om je meldingen aan te zetten.

Stap 1: Klik rechtsboven op de pagina of app op je naam, en vervolgens op ‘Mijn profiel’.

Stap 2: Klik op ‘Profiel bijwerken’.

Stap 3: Onderaan de pagina kun je de push-notificaties voor nieuwe foto’s, verhaaltjes, berichten en communicatie aan- en uitzetten.

Stap 4: Klik op ‘Opslaan’. Je ontvangt nu meldingen.

Hoe zeg ik het contract op?

Bij het kopje ‘Docs & Financieel’ zie je ‘Contracten’ staan.
Je kunt deze contracten per kind opzeggen.

Ook kun je het contract daar ondertekenen, weigeren of downloaden.

 

Het ouderportaal openen

 
Open het ouderportaal